środa, 1 kwietnia 2015

UFO prawdę Ci powie!

Rozdarta jak ta sosna u Żeromskiego, sama przed sobą rzucająca się jak Rejtan, wieszcząca nieuchronną klęskę jak Wernyhora, z niedźwiedzią pomocą Pana Sierotki, który twardo położył przede mną alfabetyczną listę SIEDMIU osób zasługujących według niego na nagrodę, w końcu, w kooooońcu  wybrałam:
oryginalny  UFOludek poleci do Jaszmija

Ufoludek przestrzega: jest obżarstwa bariera:

Kiedy braknie dziurek w Pasie Kuipera.






Dyplomy uznania





za prześmieszną, acz niezupełnie regulaminową

wojnę światów) otrzymają:
Państwo Jareccy, Kaczka, t, Mymargaret i Pandemonia
OKLASKI!!!
No i tak: dla Was gratulacje, a dla mnie frustracje. Bo gdyby wyróżniło
się wszystkich, to tak jakby nie wyróżniło się nikogo.



Idę łkać nad niesprawiedliwością tego świata. Łamałabym też rączki, 

ale potrzebne mi są do zmalowania ilustracji:
Lotek to kotek Tomka.
O...ile tam mleka!
To mleko Lotka.
A to? 
To kulki kotki Klotki. 
Jak widzicie literatura dla najmłodszych kroczy drogą gender na całego.

24 komentarze:

  1. ooo, pandeMonia we właściwej linijce z OKLASKAMI! Trochę wyizolowana, ale znowu zwycięstwo!!!! Gratulacje dla wszystkich!!!

    A Jaszmij to wie, kiedy się pojawić, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój komp- filut i geriatryk, próbował swojej starej sprawdzonej metody "na zdechłą kurę". Zelzony i zrestartowany hojnie szafował interlinią stąd ów psikus.

      Usuń
  2. Zapytajcie kaczke KTO jaszmijowi pokazal droge?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaczko Twoje zasługi dla Literatury olbrzymieją z każdą chwilą.

      Usuń
  3. Gratulacje i owacje
    za rzeczone publikacje!
    Niech zielone Wam się mnoży,
    w spodku, w kasie, w wiatrach zorzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Alcydło o jedna z przyczyn moich rozdrap. Frazy
      ********************************
      Cóż to: zielone i rzadkie?
      Dolar, w mym portfelu w kratkę.
      ************************************
      wryły mi się w pamieć i nie chcą jej opuścić!

      Usuń
  4. chlip, chlip... gratuluje, przez lzy... chlip, chlip... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarpcie, szarpcie mój nerw i grajcie na poczuciu winy, proszę bardzo...

      Usuń
  5. Chociaż jestem głęboko wzruszony wyróżnieniem, nie mogę się oprzeć wrażeniu, że to jednak Prima Aprilis.
    Zwycięstwo w tak szacownym gronie współuczestników cieszy mnie tębardziej, że musiałem na chwilę porzucić zajmowanie się tematyką zboczeń, przywar i przypadłości na rzecz czegoś bardziej neutralnego. Przyznaję, że był to spory wysiłek dla mojej zdeformowanej mózgownicy, szczególnie z powodu konieczności skrócenia wypowiedzi z pięciu do dwóch linijek.
    Jak to zwykle przy rozdawaniu Oskarów, dziękuję Organizatorowi i adwersarzom za skurcze przepony podczas czytania komentarzy i sam wirtualny pobyt w towarzystwie ludzi lubiących zabawę polskim słowem. Osobno Kaczce, z poduszczenia której się tutaj zjawiłem.
    Teraz karta plac, tak ławo się mnie nie pozbędziecie - czekam na następny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaszmiju! Gratulacje! Wyślij proszę swój naziemny adres na wasiukmałpaautograf.pl - chciałabym nastawić precyzyjnie GPS Pana Ufoludka

      Usuń
    2. Kaczka! Zaś ta Kaczka! Sama nie mogła to Jażmija nasłała!
      Za kulisami podzielą się ufimi nogami, mówię Wam.



      Ale dyplom! Nasze dzieci popękają z zazdrości jak folia bąbelkowa :)

      Usuń
  6. A przede wszystkim dziękuję Elu za przepyszną zabawę. I uczestnikom dziękuję - śmiech to zdrowie, stosowne ministerstwo powinno dotować tego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wspaniałą organizację iwentu! My tu zawsze zasiadamy przy stoliczkach, na których piętrzą się niebotyczne torty w tysiącu smakach, leci konfetti z paragonów, a my przerzucamy się ostrymi frazami. Krew się leje, pierze leci - ze starców i dzieci! UwiELbiam!

      Usuń
    2. Łojojoj jak ja to lubię!

      Usuń
  7. Gratulacje dla zwycięzcy!
    cały konkurs był jak wycieczka w kosmos, umysły poszybowały nieograniczone grawitacją:)
    b.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla WSZYSTKICH! Miło się twórczość czytało i mogę sobie tylko pogratulować, że nie byłam na miejscu Eli, bo wybór ciężki - wszystkie przysłowia cudne! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla wszystkich :-)
    Samo przeczytanie komentarzy konkursowych było nie lada wyzwaniem, a co dopiero wybór komentarza zwycięskiego - gratulacje też dla Eli ;-)

    A z innej beczki: czy jaszmij smukwijny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki niby? Oczywiście wężam na zegwniku świdrokrętnie.

      Usuń
    2. I rykoświstąkujesz? ;-)

      Usuń
  10. W ramach picia sobie z dzióbków, muszę tu napisać, bo ukryć się tego nie da- że mam superowych gości blogaskowych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze gość, ale wielką przyjemność mam z bycia tu !

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla szczęśliwych laureatów !!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. O t! O Mymargaret ! Nie chcecie dyplomów uznania?

    OdpowiedzUsuń