czwartek, 27 października 2016

Ogłoszenia parafialne








Targi książki w Krakowie  właśnie się zaczęły. Mówię Wam- z jednej strony serce rośnie, że ludzie przemierzają księżycowy krajobraz ulicy Galicyjskiej , stoją w długaśnych kolejkach, kłębią się niczym rosówki przy stoiskach, a z drugiej strony na bank  przyjdzie taki moment kiedy zacznę obracać w głowie nęcącą myśl- a może by tak zabarykadować się od środka w toalecie?
W tym roku mam aż trzy nowości : kalendarz Pana Kuleczki Chichotnik i Spacerkiem przez rok

W hali DUNAJ gdzie odbywają się warsztaty dla dzieci czekają moje kociska w duuużych powiększeniach. Kociska plakaciska normalnie. Fafnascie sztuk.



dla tych którzy dotrą na wystawę Wydawnictwo Media Rodzina przygotowało konkurs 

A miasto Kraków zrobiło bardzo ładny gest dla Targowiczan- każdy kto ma przy sobie bilet wstępu na Targi może  może tego dnia jeździć tramwajami i autobusami w Krakowie za friko




no i czekamy  z Wojciechem Widłakiem na  czytelników na stoisku Media Rodziny ( hala WISŁA stoisko D17) w sobotę w samo południe! Pan Kuleczka precyzyjnie wskazuje na globusie to miejsce.

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wszystkim, którzy tam będą. Ja niestety nie mogę :( ale będę się łączyć telepatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buuu, ja będę, ale w samo południe jestem umówiona gdzie indziej! I co teraz, ja się pytam, toć sie nie rozerwę :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anutku! A o 11:15 pod kocią wystawą- pasuje Ci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasowało. Lecz dopiero teraz doczytałam :(. Jestem oślicą (włacza autobiczowanie)

      Usuń
    2. Byłek, czekałek,ale wyłącz autobiczowanie, następnym razem się nam uda.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń