czwartek, 13 kwietnia 2017

Niech Wam kwitnie to co kochacie

Patrzcie Państwo- wysiedziałam takie jajko

na zlecenie Galerii Plakatu i Designu które działa sobie dziarsko przy Muzeum Narodowym w Poznaniu

z radosnych wieści:
Zdjęcie użytkownika Festiwal Literatury dla Dzieci.

Tu można głosować na jedną z powyższych pozycji nagroda Ferdynanda jakże Wspaniałego

a jakby się ktoś chciał wpierw utwierdzić lub zniechęcić w sprawie "Spacerku", niechże zajrzy >>>tu

Wydajnych przygotowań, nie tylko w kategorii spyża i błysk parkietu, no i radosnego Świętowania życzy Wam
-Ela de Wu

12 komentarzy:

  1. Ojej, ojej, ojej, też takie chcę. Właśnie mnie nosi, nożyczki podsuwa, kolorowy papier, ale ja aż taka pracowita / cierpliwa (jak Ty) nie jestem i w dodatku efekt chciałabym już, już, na ten tychmaist. Bo teraz mnie nosi, teraz, teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie techniki, przy których robię wysiadkę z racji tego ,że chcę teraz, już, od razu zobaczyć efekt. Na przykład nieosiągalny mentalnie jest dla mnie gobelin...

      Usuń
    2. Moja mama tka (a raczej: tkała). Dłuuuuuga technika.

      Usuń
  2. Piękny plakat! Niech kwitną fiołki i róże, ale przede wszystkim - niech kiełkuje bez przerwy prawdziwa, taka nie do zdarcia Nadzieja! Każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po ile kopa takich jaj! Pragnę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna sztuka kosztuje dwa dni żywota. Czyli kopa to będą cztery miesiące.

      Usuń
  4. Wróble na mieście ćwierkają,
    że znaleziono dziś jajo.
    Po jajo proszę się zgłosić,
    znalazca o kontakt prosi!

    Jajo słusznego rozmiaru,
    kudłate jest bez umiaru,
    no i zielone nieznośnie.
    Kto wie, co z niego wyrośnie?

    W żadnym się gnieździe nie mieści.
    Kto takie jajo wysiedzi?
    O odbiór tej zguby zatem
    uprasza się mamę i tatę!

    UWAGA, ACHTUNG, ATTENTION!
    (tu czcionkę dodaję większą)
    Kto właściciela poda?
    Jest przewidziana nagroda!


    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Czekam, aż przyjdzie kaczka i napisze, "ale że ci się tak chce?!"

      Usuń
  6. Głos oddany(...jak ten czas leci), kilka dni temu.
    To zielone jajo nie ma sobie równych.
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń